Proud members of Strandbygda IL

Velkommen til bloggen vår!

torsdag 21. januar 2010

Klassisk eller skøytesko?


Mange opplever et problem når de skal gå duathlon. Skal de benytte seg av klassisk eller skøytesko?

Personlig benytter jeg meg av skøytesko og synes det er best. Å gå klassisk og især diagonal er ikke spesielt gunstig med en skøytesko. Men da vi går over på skøytinga føler jeg at jeg tar igjen det tapte fra klassisken og vel så det.

Hva foretrekker du? Kom med synspunkter i kommentarfeltet!

7 kommentarer:

  1. vondt å gå klassisk med skøytesko, men vondere å gå skøyting med klassisksko ;)

    SvarSlett
  2. Jeg foretrekker nok å gå duathlon med skøytesko ;)

    SvarSlett
  3. Klart best å gå med skøytesko! Det er ikke mange i verdenseliten som går duathlon med klassisksko.

    Arne Laurits :-)

    SvarSlett
  4. Nr 1 og 2 i NM ifjor brukte klassisksko, så går absolutt an å skøyte fort med klassisksko. Selvfølgelig er det en fordel å gå ut på skøytedelen med skøytesko, men har man gått på seg syre på klassiskdelen og det har satt seg i legga... Da hjelper det ikke om man har rakettmotor! Har gått noen duathloner med skøytesko, men tipper det blir klassisksko neste gang:)

    SvarSlett
  5. Skøytesko;) eller viss man har duathlon-sko, så er vel det best....

    SvarSlett
  6. Skøyte sko, det funker jo rett å slett ikke å gå med klassisk sko på skøyting.

    SvarSlett
  7. Det beste er vell å bruke kombi sko ??

    SvarSlett