Proud members of Strandbygda IL

Velkommen til bloggen vår!

fredag 8. januar 2010

Året kaldeste skitur?

Bildet: Vegard etter skitur i -32grader

Kulda har visst lagt seg som et lokk over Elverum og Stavåsen. I dag gikk jeg i årets hittil og forhåpentligvis laveste temeperatur. Oppe ved skihytta var temperaturen helt nede i -32grader.
Men også i dag hadde jeg kledd på meg godt og tatt turen ut i kulda.

Dagens tur gikk også i lavt tempo noe som er vesentlig når man er ute å går i slike temperaturer. Visse forhåndsregler må man jo ta. Føre var likedann nå som det var forrige tur, TRÅTT. Men man får ta til takke med det man har.

Da jeg gikk der for meg selv og kjente på den deilige stillheten tenkte jeg på hvor heldig jeg var og hvor glad jeg var for at jeg hadde valgt å ta meg en skitur nettopp i dag.

Kanskje var dette også årets fineste skitur!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar