Proud members of Strandbygda IL

Velkommen til bloggen vår!

tirsdag 5. januar 2010

Back in business

Statusrapport fra Myhren


Etter 3 måneder uten ordentlig trening ser det ut som om det går riktig vei for undertegnede. Mycoplasmaen slapp i midten av desember, og jeg har siden den tid bygd meg opp. Her om dagen hadde jeg til og med min førstre intervalløkt siden jeg ble sjuk. Med hjhelp fra Are, ser det ut til at jeg kan være tilbake i skisporet med startnummer på ryggen innen KM 30. og 31. januar. Sesongstart blir kanskje Kjellmyresprinten 17. januar. Alt i alt går det framover.




PS: JEG HAR FAKTISK HELT NYTT DRIKKEBELTE, MARIUS!

2 kommentarer:

  1. Gledelig å høre:D Flott at det er flere enn Torstein og meg som skriver på bloggen:)

    Har sett du har hatt nytt drikkebelte, det gamle var så møkkete at klorin, zalo etc ikke hadde vært nok. Tror nok du måtte brukt slik de bruker på gjerder, tak o.l for å få vekk mose.

    SvarSlett
  2. Bra og høre at du er i gang igjen og at du blir klar til KM.

    SvarSlett