Proud members of Strandbygda IL

Velkommen til bloggen vår!

onsdag 2. juni 2010

Den store topp tre-listen!

Her er den! Høyst uoffisielt, men likevel! Jeg presenterer for dere; den store topp tre-listen!



Jeg har ikke rukket å leve et veldig langt liv enda. Nei, bare noen få år faktisk. Likevel har jeg oppleved ting mange mennesker bare kan drømme om! Hendelser svært få får muligheten til å mimre tilbake på som pansjonist, sittende sammenkrøket med pledd over fanget på gamle, erverdige Moen sjukehjem. Jeg derimot, er så heldig at med stolthet, kan jeg vise dere min egen topp tre-liste! Her er den altså; de tre mest minnerike toaletturene gjennom hele mitt liv!



1. Skogstur i Wengen

- Tenk dette da folkens! Det fasjonable skistedet Wengen i Sveits. Fylt opp til randen med fine hoteller og resturanter, og mitt i det hele satt jeg med rompa bar i et særdeles bratt skogsholt og presset med alle kreftene jeg hadde. Det var selvfølgelig under en treningstur dette hendte, og på vei ned igjen var katastrofen et faktum. Bratte bakker har aldri vært medesin for sarte mager.



2. Kort visit på Munthe gården

- Nå nylig holdt Vebjørn sin konfirmasjon på Munthegården i søndre Elverum, og ved kaffetider var det klart for å inspisere gårdens toalett. Inspeksjonen ble avsluttet som hør og bør med en snarvisit og kvalitetsjekk av skåla. Konklusjonen ble soleklar: Her kan man bli sittende en god stund! (Det må også sies at dekoratøren som hadde sluppet kreativiteten løs her inne var den samme som arrangerte blomsterkvasten til Grand Prix! Proffesjonelt!)



3. På harrytur

- Nederst på pallen finner vi utrolig nok en kjøpesenter do. På det som heter Norby Shoppingsenter like over svenskegrensa ved Svinesund kan både arkitekter og renholdspersonell jobben sin. De har virkelig skjønt verdien av et trivelig besøk på skåla!

2 kommentarer:

  1. Artig og overraskende med Torsteins topp tre-liste. Lista mi ville nok blitt lengre - jeg har jo levd tre ganger så lenge.....

    SvarSlett
  2. Jaja, det er vel bare deg, kanskje Vebjørn og Myhren som driter så mye att du kan lage en top 3 liste av det :D Artig!

    -Stian

    SvarSlett