Proud members of Strandbygda IL

Velkommen til bloggen vår!

lørdag 15. mai 2010

Nabotrøbbel

Akkurat nå sitter jeg hjeme på rommet mitt og titter diskret gjennom vinduet. Naboen ser ut til å jobbe med hagen og både i går og nå har han hentet et lass med flis han sikkert skal pynte blomsterbedet sitt med. Men han har et problem. Han klarer ikke rygge tilhengeren sin inn på riktig plass... Igjen og igjen prøver han å sikte seg inn på den allerede påbegynte flishaugen sin. Han vil vel gjerne få samlet det i en stor haug istede for flere små spredt rundt omkring foran garasjeporten, tenker jeg. Jeg burde kanskje gått ut for å hjelpe til med rygginga, men jeg har dessverre ikke lappen og kan ikke kjøre bil. Gid Vebjørn var her... (hehe)


Men ser man det! Der greide'n meg jammen det! Et drøyt kvarters tid tok det, men han fikk det da til, til slutt.

Bil med tilhenger, laina opp og klar til å lesse av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar