Proud members of Strandbygda IL

Velkommen til bloggen vår!

torsdag 13. mai 2010

Mer sopp i drikkebeltet!


Problemene med drikkebeltet tar aldri slutt, og nå ser det verre ut enn noen gang. På tirsdagens treningsøkt oppdaget jeg til min store forskrekkelse at vannet i beltet mitt var forurensett med flytende svarte partikler. Partiklene var åpenbart deler av det svarte belegget nederst i bunnen av beltet som hadde løsnett og nå svevde rundt i mitt drikkevann. Dette var en kinki situasjon. Hvordan skulle jeg nå få i meg væske i løpet av løpeturen? Jeg hadde ingen spesiell lyst til å drikke soppen!!! Fatter og Marius påstod at det slett ikke var noe fare i å drikke vannet, men jeg vet ikke helt jeg... Det ble en treningstur med litt lite væskeinntak. Men dette var jo også en god anledning til få gjort unna en skikkelig vårrengjøring i beltet. Denne gangen brukte jeg ikke klorin, men litt salo og en flaskekost. Så nå er beltet hvitere enn noen gang og væska blankere enn kjendisvannet fra Voss (som egentlig ikke kommer fra Voss, men fra Iveland på sørlandet. Anbefaler forresten å lese et drit kult forum om Vossvannet på freak.no).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar