Proud members of Strandbygda IL

Velkommen til bloggen vår!

onsdag 10. mars 2010

Alternativ trening




Jeg sa for noen dager siden at jeg ikke fikk trent noe særlig på ski og måtte trene alternativ. Jeg går jo ikke rundet å juger så det har jeg selvfølgelig gjort. Utfordringa her var jo hva jeg skulle finne på. Ikke kunne jeg løpe, ikke sykle... Hva gjør vi da som er bra for hælen? Jo, vi tar fattern sine utslitte vintersko og et par barmarksstaver og setter kursen mot skogen. En tur i løsnøen blant elg og ekorn skal jeg love deg er slitsomt. På lørdag traff jeg faktisk en elg og. Vi stod å så på hverandre og målte krefter i 4-5 min til elgen skjønte han ikke hadde noen sjanse og flyktet med halen mellom beina. I den grad elger har noen hale da. Jeg måtte ha litt trening i arma og. Nytter ikke å trene hofteleddsbøyer hele tiden. Siden staking på vanlig ski med vanlig skisko ikke gikk, spente jeg på meg jet-ski i steden. Staketur på jet-ski langs veien gir kanskje ikke den beste teknikken, men det er flott trening for arma for det. Så er det jo ganske gøy også. jeg anbefaler virkelig å teste det ut.

1 kommentar:

  1. Det mangler ikke på kreativitet ser jeg. ved første øyekast trodde jeg det var truger du hadde på beina.

    Du får ta vare på beina og holde deg unna vonde skisko til hælene er restituert. Vet det kan være vanskelig slik været er nå om dagen.

    SvarSlett